پذیرش ارز دوج کوین و شیبا اینو در دو شرکت بزرگ:شیبا گران شد
اخبار ارز دیجیتال

پذیرش ارز دوج کوین و شیبا اینو در دو شرکت بزرگ:شیبا گران شد

شیبا اینو و دوج کوین به عنوان روش پرداخت در دو شرکت بزرگ آمریکایی پذیرفته شدند.

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، شرکت نویاک NOYACK Logistics Income (NLI)، یک شرکت آمریکایی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات  (REIT)، اکنون شیبا اینو، دوج کوین و همچنین سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط درگاه پرداخت BitPay را به عنوان روش پرداخت می پذیرد. صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REIT)، اولین کسب و کار در شاخه املاک است که ارز دیجیتال را از طریق مشارکت با درگاه پرداخت BitPay به عنوان روش پرداخت می پذیرد.

این همکاری با بیت پی به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا پرداخت های خود را با ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، دوج کوین (DOGE)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، شیبا اینو (SHIB) و رپد بیت کوین (WBTC) انجام دهند. بدین ترتیب پذیرش کریپتو یک پله دیگر ارتقا یافت.

به گفته مدیرعامل BitPay، استفن پیر (Stephen Pair)، این همکاری در نتیجه افزایش سرمایه‌گذارانی بود که به دنبال تبدیل ارزهای دیجیتال خود، به دارایی‌های فیزیکی مانند املاک و مستغلات هستند.

وی افزود:

"پتانسیل بازار ارزهای دیجیتال برای ایجاد پل با دنیای فیزیکی بسیار زیاد است"

پیر سپس در ادامه خبر از سرمایه گذاری 55 میلیارد دلاری در 12 ماه آینده داد و گفت: "این شرکت در نظر دارد وارد خرید و سرمایه گذاری با استفاده از ارزهای دیجیتال شود."

وقتی پذیرش ارزهای دیجیتال سرعت می گیرد

چندی است که گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت، سرعت گرفته است.

اوایل این ماه (مارس 2022)، شرکت فرست انرژی (1st Energy)، یک شرکت انرژی استرالیایی، با انعقاد قرارداد با درگاه پرداخت بیت پی (BitPay)، شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال کرد.

همچنین AMC، بزرگترین سینمای زنجیره ای جهان، اخیراً گزینه‌های پرداخت را برای دو ارز دوج کوین و شیبا اینو  اضافه کرده است.

ایلان ماسک نیز، چندی است برای پذیرش دوج کوین با مدیرعامل مک دونالد، بزرگترین رستوران زنجیره ای جهان در حال مذاکره است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام