صرافی Serum سقوط کرد
اخبار ارز دیجیتال

صرافی Serum سقوط کرد

صرافی سرم (Serum) یکی از اولین و محبوب‌ترین صرافی های غیر متمرکز بر روی شبکه سولانا بود. بعد از سقوط صرافی FTX، سولانا هم با ریزش سنگین مواجه شد. دلیل این امر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این شبکه شرکت Alameda Research و صرافی FTX بودند، بعد از سقوط این صرافی، برای ایحاد نقدینگی لازم مجبور به فروش سنگین سولانا شدند و این امر باعث ریزش سنگین در رمزارز سولانا شد. این ریزش باعث سقوط های پی در پی شد که آخرین سقوط می رسد به صرافی Serum. صرافی سرم با یک توییت از پایان فعالیت خود خبر داد.

توییت پروژه سرم در مورد انحلال صرافی سرم

صرافی غیرمتمرکز Serum که یکی از بزرگ‌ترین DEXهای مبتنی بر سولانا محسوب می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که فروپاشی آلامدا و FTX باعث نابودی این صرافی شده است.

صفر شدن توکن srm

با این‌ حال، تیم پشتیبان از رشد فورک OpenBook گفت و اعلام کرد در حالی‌ که حجم و نقدینگی Serum اکنون به نزدیک صفر کاهش یافته است، این ارتقا در حال پردازش بیش از ۱ میلیون دلار در روز است. این صرافی غیر متمرکز همچنین عنوان کرد که سرنوشت توکن بومی این پلتفرم (SRM)‌ نامشخص است و ظاهرا اعضای جامعه در این موضوع اختلاف‌ نظر دارند.

آینده صرافی سرم

آینده توکن بومی SRM نامشخص است. دو پیشنهاد کلی از طرف جامعه (کریپتویی) وجود دارد:

 1-به عنوان تخفیف در صرافی استفاده شود.

2- به دلیل سقوط FTX و شرکت Alameda دیگر استفاده نشود.

نمودار توکن SRMدر حال حاضر توکن صرافی سرم در صرافی ها بزرگی همچون کوکوین و بایننس قابل معامله است. ولی اگر در نمودار دقت کنید، می توانید حدس بزنید که هیچ حمایتی از این توکن نمی شود و احتمالا قیمت این رمزارز به سمت صفر شدن حرکت می کند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام