رابرت کیوساکی: ریزش اخیر بیت کوین، یک فرصت خرید مناسب است
اخبار ارز دیجیتال

رابرت کیوساکی: ریزش اخیر بیت کوین، یک فرصت خرید مناسب است

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب "پدر پولدار، پدر فقیر"، با بررسی روند بازار و شاخص دلار، ریزش های اخیر در بیت کوین را فرصت خرید مناسب می داند. همچنین او اشاره کرده است که روند صعودی شاخص دلار احتمالا تا ژانویه ادامه خواهد داشت.

رابرت کیوساکی، بیت کوین، طلا و نقره سه را دارایی مناسب جهت سرمایه گذاری در روند صعودی شاخص دلار می داند. او در توییتی به میلیون ها دنبال کننده خود توصیه کرده است که این یک فرصت خرید است. اگر فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره خود ادامه دهد و باعث تقویت شاخص دلار شود، طلا، بیت کوین و نقره کاهش پیدا می کنند که باید بیشتر خرید کنید(فرصت خرید استثنایی است). وقتی که فدرال رزرو از تصمیم خود برگشت و روند کاهشی نرخ بهره مثل انگلستان در پیش گرفت همه گریه می کنند و شما می خندید. مراقب باشید. زمانی که با کاهش نرخ بهره مواجه شویم، بازارهای جهانی روند صعودی می گیرند.

توییت رابرت کیوساکی

کیوساکی در پستی که چند روز پیش منتشر کرده بود، به این نکته اشاره کرد که امکان دارد این چرخش در تصمیمات (تغییر روند افزایشی نرخ بهره به روند کاهشی) در ژانویه 2023 اتفاق بیفتد. که این عمل باعث ریزش دلار همچون پوند استرلینگ می شود.

آیا دلار از پوند انگلستان پیروی خواهد کرد؟ من (کیوساکی) معتقدم که این اتفاق خواهد افتاد و در ژانویه شاهد ریزش شاخص دلار خواهیم بود. از اوایل مه سال 2020، کیوساکی مردم را تشویق به خرید دارایی هایی که فدرال رزرو توانایی دستکاری آن را ندارد کرد. او قبل از صعود تاریخی بیت کوین به سطح 64 هزار دلار، گفت که" بیت کوین بخرید و خود را نجات دهید " . کیوساکی در توییت اخیر خود اشاره کرده است: "با توجه به اینکه می دانم بیت کوین پشتوانه ای ندارد ولی به آن علاقه دارم"

دلار امریکا در سال گذشته نسبت به سایر ارزهای جهان قدرتمندتر شده است. بر اساس گزارش تریدینگ اکانامی، دلار امریکا نسبت به پوند، یورو و ین ژاپن به ترتیب 18.24%، 15.54% و 23.33% تقویت شده است. همچنین در 12 ماه گذشته، افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باعث کاهش 55 درصدی بازار ارز دیجیتال شده است.

ماه گذشته، یکی از بنیان گذاران صندوق سرمایه گذاری سی کی ژانگ به بی ثباتی قیمت بیت کوین در ماه اکتبر اشاره کرده است. همچین اون خاطر ناشان کرده است که "اکتبر یک ماه بسیار پر نوسان است. در صورت افزایش تورم، نوسانات شدیدتر در قیمت بیت کوین رخ می دهد. همچنین تصمیمات فدرال رزرو می تواند باعث بی ثباتی در بازار شود. نگرانی اصلی در مورد رفتار فدرال رزرو و ورود اقتصاد امریکا به رکود است "

منبع:

cointelegraph.com

twitter.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام