بیش از یک سوم ذخیره بیت کوین های موجود گم شده است؛ این به چه معناست؟
اخبار ارز دیجیتال

بیش از یک سوم ذخیره بیت کوین های موجود گم شده است؛ این به چه معناست؟

بر اساس یک نمودار تهیه شده توسط گلس نود، ارائه دهنده تجزیه و تحلیل های آماری، تعداد بیت کوین های بلند مدت نگهداری شده یا مفقود شده در پنج ماه گذشته به بالاترین حد خود رسیده است. حالا بیش از 7،131،084 بیت کوین گم شده اند.

کالین وو، روزنامه نگار چینی متخصص در ارز های دیجیتال، که این نمودار را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت، اظهار داشت که این مقدار ارز دیجیتال 33.96 درصد از عرضه کلی بیت کوین (مجموعا 21 میلیون کوین همراه با سکه هایی که هنوز استخراج نشده اند) را شامل می شود.

وو نتیجه می گیرد، که در حال حاضر، بیش از یک سوم کل عرضه بیت کوین را می توان خارج از گردش تلقی کرد و این امر کمیابی بیت کوین را افزایش می دهد. بزرگترین مزیت بیت کوین که اکثر طرفداران بیت کوین اغلب آن را در برابر طلا، پول فیات و آلتکوین ها ارائه می دهند، همین کمیابی این دارایی منحصر به فرد است.

با این حال، برخی از این کوین ها ممکن است در کیف پول های سرد توسط سرمایه گذاران بلند مدت و یا آن دسته از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال که در روزهای اولیه BTC را خریداری کرده اند یا استخراج می کنند، نگه داری شده باشد.

بر اساس داده های گلس نود، تعداد بیت کوین های نگهداری شده به صورت طولانی مدت یا از دست رفته به 7،131،084 رسیده است که این رقم حدود 33.96 درصد از کل عرضه نهایی بیت کوین را تشکیل می دهد و بالاترین مقدار در پنج ماه گذشته را است. این بخش از این عرضه بیت کوین را می توان خارج از گردش تلقی کرد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام