باشگاه فوتبال پی اس وی آیندهون از اسپانسر خود بیت کوین دریافت می کند
اخبار ارز دیجیتال

باشگاه فوتبال پی اس وی آیندهون از اسپانسر خود بیت کوین دریافت می کند

پی اس وی آیندهون (PSV Eindhoven) هلند اولین باشگاه فوتبال اروپایی است که پس از امضای قرارداد با شرکت رمزنگاری هلندی انی کوین دیرکت (Anycoin Direct)، کل عواید حاصل از اقدامات اسپانسری خود را به صورت بیت کوین دریافت می کند.

بر اساس بیانیه ای در 17 آگوست، این همکاری که اولین در نوع خود به حساب می آید، به منظور افزایش آگاهی بخشی در مورد ارزهای دیجیتال در اروپا انجام می شود و برای دو فصل ادامه خواهد داشت.

فرانس یانسن (Frans Janssen)، مدیر بازرگانی PSV، از مدتی قبل، کیف پول های دیجیتالی که برای تسهیل پرداخت و نگهداری رمزنگاری مورد نیاز است را، ایجاد کرده است.

یانسن در بیانیه خود گفت که تمایل باشگاه به نوآوری باعث می شود که استفاده از بیت کوین گزینه ای مناسب برای ما باشد:

"امکانات و آینده ای که دنیای ارزهای دیجیتال ارائه می دهد بسیار امیدوار کننده است. به عنوان یک باشگاه در قلب منطقه Brainport، ما همیشه در حال نوآوری و کشف افق های تازه هستیم، ارزهای دیجیتال نیز به خوبی در تصویری که از خود سراغ داریم جای می گیرند."

 به گفته روزنامه هلندی Eindhovens Dagblad، پی اس وی 400 هزار یورو در هر فصل دریافت می کند.

با درنظر گرفتن نوسانات بیت کوین، این قرارداد باز پرداخت متغیر ضمانت شده ای را در صورت افت قیمت پیش بینی می کند.

این اولین حرکت پی اس وی به سوی دنیای کریپتو نیست. در ماه آوریل، این باشگاه پیروزی تاریخی خود در فینال لیگ اروپای 1988 را به صورت یک توکن غیر مثلی (NFT) بر روی پلت فرم Momentible (مبتنی بر اتریوم) به حراج گذاشت.

همانطور که از قبل می دانید، باشگاه فوتبال ساوتهمپتون نیز در ماه آوریل قرارداد اسپانسری ای امضا کرد که شامل پاداش های عملکردی پرداخت شده با بیت کوین بود.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام