پسری که از استخراج بیت کوین میلیونر شد
اخبار ارز دیجیتال

پسری که از استخراج بیت کوین میلیونر شد

جان پائول بریک (John Paul Baric) جوان ۲۴ ساله آمریکایی است که با بیت کوین تبدیل به یک میلیونر شد! این جوان توانست با استخراج بیت کوین به درآمد میلیون دلاری برسد. درآمد ماهانه این جوان چقدر است؟

جان پائول بریک ۲۴ ساله ساکن ایالت تگزاس آمریکا است. او در سال ۲۰۱۲، ۱۴۰۰ دلار بیت کوین خرید و هیچ وقت تصور نمی‌ کرد که روزی تبدیل به یک میلیونر شود. او در آن روزها هنوز دانش آموز بود و درآمد زیادی نداشت. بیت‌ کوین نیز در سال ۲۰۱۲ زیاد مشهور نبود و عده ی زیادی معتقد بودند که بیت‌ کوین یک کلاهبرداری است. او در آغاز از شدت علاقه به تکنولوژی بلاک چین و بیت کوین، در کنار درس خواندن به خرید و فروش این ارز دیجیتال پرداخت و همین امر مقدمه ای برای ساختن ثروت میلیون دلاری او شد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود:  سیگنال رایگان ارز دیجیتال

جان تا سال ۲۰۱۷ مشغول تحصیل بود و روزی تصمیم به ساخت یک ماینر ریگ استخراج بیت کوین در زیرزمین خانه پدری خود گرفت. او پس از اینکه ماینر خود را تکمیل کرد، تصمیم گرفت که تحصیل را نیمه کاره رها کند. او بعدا در مصاحبه ای گفت:

من از این موضوع بسیار خوشحال هستم که قبل از اینکه به سن قانونی برسم توانستم بیت کوین بخرم. همچنین ایده ساختن ریگ استخراج در سال ۲۰۱۳ به ذهن من خطور کرد و آن زمانی بود که معلم انگلیسی من از دانش آموزان کلاس خواست تا ایده کسب و کار خود را بنویسند.

جان پائول بریک میلیونر بیت کوینی

جان که متوجه پتانسیل ارز های دیجیتال شد، با انگیزه دو چندان شروع به ساخت ماینر های بیشتر کرد و پس از مدتی ماینر های ساخته شده خود را به صورت آنلاین به فروش گذاشت. کسب و کار جان به قدری رشد کرد که او به کمک چند نفر به صورت شبانه روز شروع به ساخت ماینر های بیشتر کردند. جان در مصاحبه ای گفت که درآمد او و تیمش در همان زیر زمین به ۲ میلیون دلار هم رسید!

پس از مدتی او ملکی متروکه را خریداری می کند و مزرعه استخراج خود را در آنجا گسترش می دهد. جان می گوید که در حال حاضر این مزرعه ۲۳ عدد پرسنل و ۱۳۰۰ کامپیوتر دارد و درآمد روزانه او از این کار ۴۰ هزار دلار است. 

جان تمام سرمایه ی خود را روی کسب و کار سرمایه گذاری می کند و قصد او این است که در سال ۲۰۲۲ دفتر جدیدی در اوکلاهاما افتتاح کند. 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام