جیم کرَمر قصد فروش اتریوم هایش را ندارد
اخبار ارز دیجیتال

جیم کرَمر قصد فروش اتریوم هایش را ندارد

جیم کرَمر، مجری برنامه ی Mad Money شبکه ی CNBC امروز گفت که تعداد زیادی اتریوم دارد. اتریوم که دومین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار است، این روزها در حال رکورد شکنی قیمت است و تا 3500 دلار نیز افزایش یافته است.

کرمر گفت که برای شرکت در مزایده ی توکن های غیرقابل تبدیل، یا همان NFT ها، که در ماه مارس برگزار شد تعداد زیادی اتر خریده بود که بعد از پیروز نشدنش در مزایده، اتر ها را نگه داشته است. البته او دقیقا نگفت که چه زمانی اترها را خریداری کرده است، اما این ارز دیجیتال در ابتدای ماه مارچ قیمتی معادل 1400 دلار داشت و در پایان مارچ 1900 بوده است.

این گفته های کرمر در حالی بیان شده اند که اتر همچنان در رالی قیمتی خودش در سال 2021 در حال حرکت است و رکورد بیش از 3500 دلاری را تا این لحظه ثبت کرده است. اتر که بر روی بلاکچین اتریوم کار میکند در سال جاری تا این لحظه بیش از 370 درصد رشد را تجربه کرده است که در نتیجه ارزش بازارش را به بیش از 400 میلیارد دلار رسانده است.

کرمر گفت احتمالا با اترهایی که دارد یک خانه خواهد خرید. وی پیشتر گفته بود که مقداری از بیت کوین هایش را برای پرداخت یک وام فروخته است. او در یک فایل ویدیویی در وبسایت اقتصادی اش، The Street، در روز دوشنبه گفت که قیمت اتریوم هایش به شدت افزایش یافته اند و او تصمیمی برای فروششان ندارد. او افزود مقدار زیادی از بیت کوین هایش را بخاطر اینکه از یک خانه خوشش آمده بود فروخته است.

بیت کوین که بیشترین ارزش بازار را در بین تمامی رمز ارزها دارد، امروز با قیمت بیش از 55 هزار دلار به ازای هر بیت کوین به فروش رفته است که 15 درصد کمتر از رکورد تاریخی هفته قبلش است اما با این حال در سال جاری این رمز ارز بیش از دو برابر شده است. این قیمت، بیت کوین را در رتبه اول بیشترین ارزش بازار در بین تمامی ارزهای دیجیتال قرار داده است. ارزش بازار فعلی آن در حدود 1000 میلیارد دلار است که تقریبا معادل نصف ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال است.

ارزهای دیجیتال در سال 2021 تبدیل به یک موضوع متداول شده است. صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس در ماه قبل اعلام کرد که ارزهای دیجیتال پیشرو صنعت دارایی های دیجیتال در دنیا هستند.

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام