مدیر عامل توئیتر، جک دورسی گفت: شبکه اتریوم یک کلاهبرداری است
اخبار ارز دیجیتال

مدیر عامل توئیتر، جک دورسی گفت: شبکه اتریوم یک کلاهبرداری است

جک دورسی جامعه اتریوم را جریحه دار کرد

روز گذشته، دورسی تصویری از یک توییت را به اشتراک گذاشت. در این تصویر توضیح داده شده بود که چرا برخی از اعضای جامعه بیت کوین معتقدند که دومین بلاک چین بزرگ جهان، یعنی اتریوم چیزی جز یک کلاهبرداری گسترده نیست. وی با این توئیت جامعه اتریوم را جریحه دار کرد. وی در توضیح این اسکرین شات با نوشتن یک کپشن بی‌ربط، سعی کرد با استفاده از استراتژی «من بی طرفم. اما این را بخوانید» از یک سو عقاید خود را انتشار دهد و از سوی دیگر از گزند واکنش‌ها در امان بماند.

مدیر عامل توئیتر جک دورسی توئیت کرد: شبکه اتریوم یک کلاهبرداری است

محتوای اسکرین شات:

بنیاد اتریوم توسط پریماینینگ آنها تأمین می شود. اینچنین آنها  به محققان پول می‌دهند تا پادکست هایی را ایجاد کنند و در آن اعلام کنند اتریوم مثل بیت کوین است. دقیقاً به همین دلیل است که ما آن را کلاهبرداری می دانیم.

کپشن بی ربط جک دورسی:

 برای ایجاد و همگام سازی لیستی از همه حساب‌هایی که دنبال می کنم، از getvicarious@ استفاده کردم. آن لیست را به صورت معکوس تنظیم کنید ، نام آن را "Latest" بگذارید و سپس آن را سنجاق کنید ، و اکنون می‌توانم به سرعت بین توئیت‌های رتبه بندی شده (الگوریتم) و هر توئیتی که منتشر می‌شود، حرکت کنم.

(با الهام از ایده تیم)

عجیب است که برای این مطلب آموزشی، جک دورسی که رویکرد منفی اش در قبال اتریوم برای همگان آشکار است، از یک اسکرین شات تحریک آمیز استفاده کرده است.

اکنون باید منتظر واکنش‌ها در فضای مجازی و به احتمال زیاد تغییراتی در قیمت اتریوم بود.

«Premining  عمل استخراج یا ایجاد مقداری توکن یا “کوین” مبتنی بر بلاکچین است قبل از اینکه ارز دیجیتال برای عموم مردم راه‌اندازی شود. پریماینینگ راهی برای پاداش دادن به بنیانگذاران، توسعه دهندگان یا سرمایه گذاران اولیه در پروژه است.»

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام