آخرین اخبار ارز فلو | رشد ماهانه بیش از 100% ارز flow
اخبار ارز دیجیتال

آخرین اخبار ارز فلو | رشد ماهانه بیش از 100% ارز flow

این روزها ارز فلو (flow) ترند روز بازار ارزهای دیجیتال است. رشد پایدار و بی‌سابقه‌ی این ارز، نظر کارشناسان ارز دیجیتال را به خود جلب کرده است. آخرین اخبار ارز فلو را در این صفحه دنبال کنید. 

آخرین اخبار فلو (به روز رسانی 19مرداد)

ارز فلو پربازدیدترین ارز کوین مارکت کپ

صعود ارز فلو همچنان ادامه دارد. طبق داده‌های سایت کوین گکو، ارز Flow رشد ماهانه‌ی 104.5% درصد را ثبت کرد. اکنون ارز فلو در جایگاهی قرار دارد که بسیاری از ارزهای دیجیتال در آرزوی این جایگاه هستند. ارز flow در لیست پربازدیدترین ارزهای کوین مارکت کپ، پس از اتریوم و بیت کوین در رده‌ی سوم قرار گرفت.

ارز فلو سومین ارز پربازدید کوین مارکت کپ

با نگاهی به نمودار روزانه جفت ارز flow/usdt، صعود این ارز پس از شکست سطح مقاومت 3 دلار و میانگین متحرک نمایی 100 روزه، شتاب بیشتری به خود گرفت.

نمودار روزانه ارز فلو

اکنون ارز فلو در منطقه اشباع خرید rsi از مرز 98 عبور کرده که بالاترین حد خود از ماه آوریل است؛ بنابراین احتمال اصلاح قیمت وجود دارد.


آخرین اخبار فلو (به روز رسانی 14 مرداد)

روز گذشته (5 آگوست)، ارز Flow بهترین عملکرد یکماهه‌ی خود را ثبت کرد. به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، به نقل از سایت کوین تلگراف، بلاک چین فلو، پس از پشتیبانی از ویژگی جدید اینستاگرام مبنی بر پذیرش کلکسیون‌های NFT، بسیار مورد توجه قرار گرفت. این امر موجب شد ارز فلو در 48 ساعت گذشته، رکورد زنی کند و رشد بی سابقه‌ی 49 درصدی را به ثبت برساند. در زمان نگارش این خبر، رشد ماهانه‌ی ارز فلو، در سایت کوین گکو، 75 درصد گزارش شده است.

رالی اینستاگرامی ارز فلو

روز چهارشنبه، 4 آگوست، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، خبر از گسترش پشتیبانی اینستاگرام از NFT در 100 کشور واقع در آفریقا، آسیا، استرالیا، خاورمیانه و آمریکا داد. وی با اعلام این خبر افزود:  

در نتیجه، کاربران بیشتری می‌توانند کلکسیون‌های دیجیتالی تولیدی در بلاک چین Flow را در اینستاگرام پست کنند.

پس از انتشار این خبر، قیمت ارز فلو، 54 درصد افزایش یافت و این ارز به بالاترین سطح روزانه‌ی خود، در قیمت 2.83 دلار رسید. نکته جالب توجه این که حرکت صعودی ارز FLOW با افزایش حجم معاملات روزانه آن همراه بود که اعتبار و ادامه‌ی روند صعودی را تأیید می‌کند.

نمودار روزانه ارز فلو- منبع تریدینگ ویو

مطالعه‌ی این مطلب پیشنهاد می‌شود: ارز فلو چیست؟

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام