تهدید آیلان ماسک توسط هکر ها
اخبار ارز دیجیتال

تهدید آیلان ماسک توسط هکر ها

شرکت تسلا که تولید کننده ی خودرو های برقی است در ماه فوریه معادل یک و نیم میلیارد دلار دوج کوین به ترازنامه اش افزود و پس از آن اعلام کرد که در برابر فروش محصولاتش بیت کوین می پذیرد. اما این تصمیم دیری نپایید و این روش پرداخت پس از مدتی توسط این شرکت به حالت تعلیق درآمد. در بیان علت این تصمیم تسلا اعلام کرد نگران حجم تولید دی اکسید کربن در فرآیند استخراج این ارز دیحیتال است.

در نتیجه ی این اتفاقات، مدیر عامل شرکت تسلا یعنی آیلان ماسک در ماههای اخیر به یکی از تاثیرگذارترین افراد در بازار بیت کوین تبدیل شده است. به عنوان مثال، در سوم ماه ژوئن،  آیلان ماسک با انتشار توییتی اینطور تلقین کرد که دیگر در بیت کوین سرمایه گزاری نمیکند و در نتیجه قیمت این دارایی دیجیتال ۵ درصد کاهش یافت.

این تحرکات از دید Anonymous که یک گروه از هکر هاست دور نماند. این گروه پستی با عنوان "پیامی به آیلان ماسک" را در پنجم ژوئن در یوتیوب خود منتشر کرد. اگر چه این فیلم با سبک و سیاق همیشگی این گروه ساخته شده است، یکی از محبوب ترین اکانت های مرتبط با این گروه در توییتر ساخت این فیلم توسط این گروه را رد کرده است.

از سویی یکی دیگر از اکانت های توییتر مرتبط با این گروه در توییتر، که دنبال کننده ی بالایی نیز دارد، اعلام کرد که این فیلم توسط این گروه ساخته شده است و همچنین یک پست بلاگ را به همراه این ویدیو پست کرد. در بخش مقدمه ی این پست آمده است که: " گروه هکر Anonymous ویدیوی جدیدی برای به چالش کشیدن آیلان ماسک، میلیاردر بد نام پس از در هم شکستن سرمایه های بیت کوینی منتشر کرده است. گروه Anonymous به زودی وی را رسوا خواهد کرد."

این فایل ویدیویی شامل اتهامات مختلفی به شرکت تسلا و آیلان ماسک است که احتمالا از گزارشات مختلف طی سالهای گذشته نشات گرفته اند. این فایل با یک هشدار نسبت به همه گیر شدن توییت های آیلان ماسک درمورد بیت کوین که ظاهرا در حال کنترل ذهن افراد و بازار هستند پایان می یابد.

در بخشی از این پیام آمده است که: "ظاهرا بازی هایی که بر سر بازار ارزهای دیجیتال در آوردی، زندگی های بسیاری را نابود کرده است که نشانی واضح از بی تفاوتی به قشر کارگر و معمولی جامعه است."

در ادامه ی این پیام این گروه گفته است که آرزوهای افراد زحمت کش به علت دخالت های آیلان ماسک نقش بر آب شده اند.

بر کسی پوشیده نیست که آیلان ماسک آماج حملات و نارضایتی های بسیاری در نتیجه ی پست های توییتری مرتبط با دوج کوین و بیت کوین قرار گرفته است. جدا از اینکه این گروه از هکر ها چه تصمیم و نگاهی به آیلان ماسک و کارهایش دارند، اینکه یک شخص بتواند صرفا با چند توییت، بازار ارزهای دیجیتال را به لرزش در آورد نشان می دهد که این بازار هنوز در ابتدای راهش قرار دارد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام