دوج دیگر شوخی نیست: انتشار نقشه راه بنیاد دوج برای اولین بار
اخبار ارز دیجیتال

دوج دیگر شوخی نیست: انتشار نقشه راه بنیاد دوج برای اولین بار

سرانجام پس از ۸ سال، بنیاد دوج کوین تصمیم گرفت تا تغییر کاربردی در ارز دیجیتال دوج به وجود آورد. این بنیاد با همکاری سازنده اتریوم، ویتالیک بوترین، قصد دارد تا استخراج دوج کوین را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر دهد. این نقشه راه می تواند نشانه خوبی برای تحلیل گران بنیادی ارز دیجیتال دوج کوین باشد.

بنیاد دوج کوین، سازمانی غیرانتفاعی است که مسئول ارتقاء میم کوین دوج می باشد. این سازمان برای اولین بار در طول تاریخ ارز دیجیتال دوج، تصمیم گرفت که با همکاری بنیانگذار اتریوم، بستری را فراهم کند تا ساز و کار بلاک چین دوج از PoW به PoS تغییر کند. 

پیش از این در کنفرانس ESG که اوایل سال ۲۰۲۱ اجرا شد، بنیاد دوج ایده مهاجرت از PoW به PoS را مطرح کرد اما این ایده به صورت رسمی تایید نشد. 

سرانجام امروز بنیاد Dogecoin اعلام کرد:

طی ماه‌های آتی، پروژه‌های لیب دوج کوین و گیگاولت شروع به شکل‌ گیری خواهند کرد و تعدادی مشارکت‌ کننده اولیه هستند که به استفاده از آنها در پروژه‌های خود تمایل دارند. این پروژه‌ های اولیه برای ایجاد پایه و زیربنایی مستحکم فعالیت می‌ کنند در حالی که پروژه‌ های آینده، برای بهبود توان عملیاتی و مقیاس‌ پذیری فعالیت خواهند کرد.

پس از ابراز نگرانی های اخیر پیرامون الگوریتم اثبات کار و محیط زیست، اکثر بنیاد ها تصمیم گرفتند که الگوریتم ها را به اثبات سهام یا PoS تغییر دهند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام