هک 28 میلیون دلاری کیف پول صرافی Deribit
اخبار ارز دیجیتال

هک 28 میلیون دلاری کیف پول صرافی Deribit

طبق اعلام صرافی Deribit کیف پول گرم این صرافی هک شده و 28 میلیون دلار از دارایی‌های این صرافی به سرقت رفته است. بعدازاین اتفاق تمامی برداشت‌ها به حالت تعلیق در آمد تا امنیت سایت را برقرار کنند. در نیمه‌شب 2 نوامبر، صفحه رسمی این صرافی در توییتر این خبر اعلام کرد. این صرافی اعلام کرده است که وجوه مشتریان امن است؛ زیرا زیان‌های وارده شده توسط ذخایر صرافی پوشش داده می‌شود.

Deribit

کوپر یکی از متولیان امنیت این صرافی تأکید کرد که سپرده‌های مشتریان نزد این صرافی امن است و اگر مشتریان قصد برداشت دارند درخواست خود را به صورت رسمی ارائه دهند و پس تأیید توسط پشتیبانان، می‌توانند برداشت‌های خود را انجام دهند. طبق اطلاعات کانال تلگرامی Deribit، معاملات در Deribit طبق روال عادی انجام می‌شود. یکی از پشتیبان‌های Deribit خاطرنشان کرد: باتوجه‌به سیاست‌های صرافی، ما برای حفاظت از سرمایه‌های مشتریان، برداشت ارز را به مدت محدود به حالت تعلیق درآوردیم.

این اولین حمله هکری به صرافی Deribit بعد از شروع به کار رسمی این صرافی است. Deribit در سال 2016 تأسیس شد، این صرافی یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های مشتقات رمزنگاری در جهان است که به کاربران امکان خریدوفروش به‌صورت اسپات، فیوچرز و معاملات آپشن را می‌دهد. بر اساس داده‌های CoinGecko، در زمان نگارش این مقاله، حجم معاملات روزانه Deribit به 280 میلیون دلار می‌رسد.

در زمان نگارش این مقاله، برخی از بخش‌های وب‌سایت Deribit نیز غیرفعال به نظر می‌رسند. Deribit Insights، مرکز داده رمزنگاری این شرکت، در زمان نگارش این مقاله در دسترس نیست، دراین‌بین، وب‌سایت معاملاتی Deribit بدون مشکل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. به گفته یکی از نمایندگان Deribit، مشکل وب‌سایت و هک ارتباطی با هم ندارند.

منبع:

Coindesk.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام