ایلان ماسک و بررسی تحلیلی جهش قیمتی دوج کوین، شیبا اینو و دوج ایلان
اخبار ارز دیجیتال

ایلان ماسک و بررسی تحلیلی جهش قیمتی دوج کوین، شیبا اینو و دوج ایلان

ایلان ماسک با زدن این توویت که " پرنده آزاد شد" خبر خرید توییتر را غیرمستقیم اعلام کرد.

Elon

پس از زدن این توییت ایلان ماسک بیو خود را به رئیس توییتر تغییر داد و هم اکنون رئیس توییتر است. جالب است بدانید در اولین قدم تعداد زیادی از مدیران اصلی این پلتفرم را اخراج کرده است.

elon2

بعدازاین اخبار، میم‌کوین‌هایی که به نحوی با ایلان ماسک در ارتباط بودند جهش‌های قیمتی خیره‌کننده‌ای داشتند که این جهش، نشئت گرفته از خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک است. در اوایل سال جاری، این کارآفرین میلیاردر ایده تبدیل دوج‌کوین به یک روش پرداخت برای خرید اشتراک توییتر داده بود. تسلا و اسپیس ایکس هم در حال حاضر پرداخت‌های دوج‌کوین را برای کالاهای خود می‌پذیرند.

بررسی دوج‌کوین (DOGE)

قیمت Dogecoin نزدیک به 75 درصد جهش کرد و در 30 اکتبر به 0.1515 دلار رسید که بزرگ‌ترین افزایش روزانه از آوریل 2021 بود.

DOGE1

قابل‌ذکر است که رالی عظیم دوج‌کوین به‌عنوان بخشی از یک‌روند صعودی گسترده‌تر بود که در اوایل این هفته در 25 اکتبر آغاز شد. در مجموع، قیمت دوج‌کوین در این هفته 157 درصد افزایش یافت.

این جهش قیمت با افزایش مناسب در حجم معاملات روزانه آن همراه بود. به گزارش وب‌سایت تحلیلی Santiment، صعود قیمت دوج کوین هم‌زمان با افزایش تعداد تراکنش‌های دوج‌کوین به بیش از100,000  دلار بوده است. هر دو شاخص حاکی از تقاضای روبه‌رشد برای توکن‌های دوج‌کوین در میان سرمایه‌گذاران ثروتمند یا به‌اصطلاح "نهنگ‌ها" هستند.

SANT

همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید دوج‌کوین روند نزولی خود را شکسته است. شما می‌توانید در صورت اصلاح قیمتی در محدوده 8 تا 9 سنت خرید کنید. با توجه روند کلی بازار احتمال رسیدن قیمت دوج کوین به اعداد بالاتر وجود دارد.

DOGE2

سایر میم کوین ها هم باتوجه‌به روند خوب دوج‌کوین به جهش‌های قابل‌توجهی دست‌یافته‌اند. همان‌طور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید علاوه بر دوج‌کوین، شیبا اینو و دوج ایلان هم روندهای خوبی دارند.

mem

بررسی شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو دومین میم کوین بزرگ بازار بود که با صعود شارپی مواجه شد. تنها در 29 اکتبر، قیمت شیبا اینو با 30 درصد جهش به 0.00001519 دلار رسید که بالاترین سطح آن از آگوست 2022 است. مانند دوج‌کوین، رالی شیبا اینو به‌عنوان بخشی از روند صعودی گسترده‌تری بود که از 25 اکتبر آغاز شد. از آن زمان، قیمت شیبا اینو 53 درصد افزایش‌یافته است.

shib

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، شیبا توانسته است کانالی نزولی خود را با کندل پر قدرت بشکند و روند خود را تغییر دهد، شما می‌توانید در صورت زدن پولبک به سقف کانال با خرید خود، سود مناسبی به دست آورید.

بررسی دوج ایلان مارس (ELON)

  Dogelon Mars (ELON) میم کوینی است که توانسته بعد از منتشر شدن این خبر حدود 142 درصد رشد پیدا کند. این ارز در صورت شکست سقف نزولی خود می‌تواند به اهداف بالاتر دست پیدا کند.

ELON

 

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام