پذیرش بیت کوین و برخی ارزهای دیجیتال دیگر در کره
اخبار ارز دیجیتال

پذیرش بیت کوین و برخی ارزهای دیجیتال دیگر در کره

شرکت Stacks و Paycoin که یک پروتکل بازرگانی الکترونیکی کره ای (و یک ارز دیجیتال) است، برای پشتیبانی از تراکنش ها با بیت کوین در کره جنوبی آغاز به همکاری کرده اند.

این همکاری بدین معنیست که خریداران و فروشندگانی که از شبکه ی Paycoin استفاده می کنند، به زودی STX که ارز شرکت Stacks است و بیت کوین را به عنوان روش های پرداختی خواهند پذیرفت. این خبر توسط موسسه ی Stacks که برنامه هایی بر روی بلاکچین بیت کوین میسازد اعلام شده است. کسب و کارهایی مانند Domino's Pizza، KFC و 7-Eleven

که  Paycoin را به عنوان یک روش پرداختی پذیرفته اند، از این به بعد این امکان را برای مشتریانشان فراهم می کنند تا پرداخت شان را توسط بیت کوین یا STX نیز انجام دهند.

در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر از Paycoin استفاده می کنند و 70000 کسب و کار این ارز دیجیتال را می پذیرند.

به گفته ی Stacks، کاربران می توانند با نگهداری STX ها در برنامه (مانند نگهداری از سهام) در عوض بیت کوین دریافت کنند. این تصمیم موجب می شود که کاربران به استفاده از STX ترغیب شوند تا به عنوان جایزه، ارز دیجیتال دریافت کنند.

به گفته ی Paycoin Blog، همکاری Paycoin و STX به کسب و کارها و مشتریان امکان استفاده هر روزه از ارز دیجیتال را خواهد داد. تمامی تراکنش ها درون برنامه ی Paycoin انجام خواهند شد. این فرآیند محدود شده موجب استفاده ی راحت تر از ارزهای دیجیتال خواهد شد. دشواری استفاده از ارزهای دیجیتال تا به حال مانع استفاده ی بسیاری از افراد از ارزهای دیجیتال شده است.

پی کوین یا همان Paycoin یک پروژه ی پرداخت بر بستر بلاک چین است که هدف اش ارائه ی تراکنش های کارآمد برای کسب و کارها و مشتریان است. این پروژه بخشی از  برنامه ی Danal Fintech که یک شرکت کره ای متخصص در روش های داد و ستد موبایلی است می باشد.

به گفته ی میچل کوواس، مدیر رشد و توسعه ی موسسه ی Stacks، این همکاری موجب ترغیب کسب و کارها در پذیرش Paycoin خواهد بود چرا که این اتفاق موجب می شود که دارندگان این ارزهای از نوسانات و بالارفتن ارزش آنها و یا جایزه نگهداری از STX نیز سود ببرند.

در مقایسه با استیبل کوین کره یعنی Terra که در این کشور با اقبال و موفقیت همراه شده است، STX و Paycoin شدیدا نوسان می کنند. طبق گفته ای آقای کوواس استفاده از این ارزهای دیجیتال به میزان ریسک پذیری کابران بستگی دارد. به گفته ی وی کره جنوبی یکی از قاعده مند ترین کشور ها در حوزه ی ارزهای دیجیتال است و اعتماد مردم به این ارزها برای موفقیت این همکاری لازم است.

وی افزود آنچه که در این بازار مهم است کاربری و سودمندی این ارز است در اینکه آن (STX) را برای خرید چه چیزهایی می شود پرداخت و بکار برد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام