آیا بعد از جلسه فدرال رزرو بیت کوین سقف 35 هزار دلار را پس می‌گیرد؟
اخبار ارز دیجیتال

آیا بعد از جلسه فدرال رزرو بیت کوین سقف 35 هزار دلار را پس می‌گیرد؟

در آستانه‌ی جلسه‌ی مهم فدرال رزرو، احساسات مثبت قوی در بازار ارز دیجیتال حاکم است.

به گزارش دنیای ترید، جلسه‌ی امروز فدرال رزرو (FOMC) که 17:30 دقیقه به وقت تهران آغاز به کار کرد، با ایجاد احساسات مثبت در بازار ارز دیجیتال، باعث شده بیت کوین بالای سطح 28 هزار دلار معامله شود.

 

Bitcoin بزرگترین رشد سه ماهه‌ی خود را از سال 2021 به ثبت رساند. با توجه به اقدامات فدرال رزرو در سال 2023 و هاوینگ پیش روی این ارز معیار در سال آینده، افزایش 70 درصدی نسبت به سه ماهه‌ی گذشته، یک رشد حیرت انگیز و بی سابقه است.

 

آیا بیت کوین جایگزین طلا می‌شود!؟

تحلیلگران گزارش می‌دهند که بیت کوین به آرامی جایگزین طلا می‌شود؛ زیرا با توجه به ورشکستگی‌های اخیر بانک‌های ایالت متحده، سرمایه گذاری در بیت کوین به عنوان راه‌حلی در برابر مشکلات بخش بانکداری ایالات متحده و اروپا در نظر گرفته می‌شود.

بنا به اظهارات کریس وستون (Chris Weston)، سرپرست تحقیقات گروه پیپراستون (Pepperstone)، در بحبوحه‌ی بحران بانکی، ترازنامه‌ی فدرال رزرو به بالای 300 میلیارد دلار افزایش یافته است و این امر باعث افزایش قیمت بیت کوین و طلا می‌شود.

همچنین کتی وود (Cathie Wood)، مدیرعامل Ark Invest و مدافع جنجالی بیت کوین، دوباره بر موضع صعودی خود در مورد بیت کوین پافشاری کرد.

وی افزود: بحران اقتصادی در ایالات متحده، مؤسسات بیشتری را به سمت بیت کوین جذب می‌کند. ورشکستگی سه بانک، تعطیلی آن‌ها توسط رگولاتورهای ایالات متحده و تصرف اضطراری Credit Suisse توسط رقیبش UBS، صنعت بانکداری جهانی را بی‌ثبات کرده است.

پیش بینی بیت کوین برای پایان فروردین 1402 | آیا بیت کوین سقف 40 هزار دلار را پس می گیرد؟

فدرال رزرو ناگزیر است برای خروج از بحران بانکی، سیاست افزایش نرخ بهره را تغییر دهد. سرمایه گذاران پیش بینی می‌کنند پس از این تصمیم، بیت کوین به 30,000 دلار برسد.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین حاکی از افزایش قیمت تا 35,000 دلار است. با توجه به اینکه فدرال رزرو از افزایش نرخ بهره به سمت کاهش حرکت کرده است، اکنون انتظار پس گرفتن قله های قبلی را داریم.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام