تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ سطح حمایتی تایید شد، پیش به سوی 50 هزار دلار
اخبار ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ سطح حمایتی تایید شد، پیش به سوی 50 هزار دلار

بیت کوین (BTC) خود را روی سطح حمایتی 42 هزار دلاری تثبیت کرده است و ممکن است با مقاومتی در اطراف 50 هزار دلار رو به رو شود علت آن هم کم شدن مومنتوم نزولی کوتاه مدت بیت کوین در ساعات گذشته بوده است. بیت کوین در زمان انتشار این مقاله حدود 47،400 دلار معامله می شود و طی 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش یافته است.

روند صعودی کوتاه مدت با وجود چندین نقطه بیش خرید که با مقداری نزول قیمت همراه بوده اند، هم چنان صعودی مانده است. بیت کوین پس از شکست به بالای 42000 دلار، هنوز در مرحله شکست روند نزولی به سر می برد و ان به معنای پایان اصلاحی دو ماهه در بازار است.

شاخص قدرت نسبی (همان RSI) در نمودار چهار ساعته نزدیک به سطح بیش خرید شده است، که معمولاً با نزول هایی کوتاه ادامه پیدا می کند. جالب است بدانید آخرین مشاهده از RSI بیش خرید، در 26 جولای منجر به کاهش ده درصدی قیمت شد.

بیت کوین از زمان شکست ترند نزولی در 6 آگوست به بالای 42000 دلار، در حال شکل دادن قله های قیمتی بزرگ تر بوده است. این بدان معناست که با بهبود روند صعودی گسترده، خریداران همچنان سطوح حمایتی را معتبر قلمداد می کنند.

نمودار هفتگی نیز سیگنال های حرکت صعودی مثبتی را مشابه رالی صعودی نوامبر 2020 نشان می دهد.

برای جزییات بیشتر و نحوه ورود به معامله با استفاده از داده‌های ارائه شده در این تحلیل، سیگنال رایگان بیت کوین دنیای ترید را مطالعه کنید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام