بانک BBVA اسپانیا سرویس استفاده از بیت کوین را راه اندازی کرده است
اخبار ارز دیجیتال

بانک BBVA اسپانیا سرویس استفاده از بیت کوین را راه اندازی کرده است

اخبار منتشر شده ی اخیر نشان می دهند که بانک BBVA که دومین بانک بزرگ اسپانیاست، اولین سرویس خود در زمینه ی خرید و فروش و نگهداری از ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خصوصی اش در سوئیس راه اندازی کرده است.

این سرویس جدید خرید و فروش ارز دیجیتال در بیست و یکم ماه ژوئن میلادی آغاز به کار خواهد کرد و امکان استفاده و کاربرد دارایی های دیجیتال برای مشتریان خصوصی این بانک بوجود خواهد آمد. این اتفاق پس از شش ماه استفاده ی آزمایشی این سرویس در حال رخ دادن است. این بانک سرویس مذکور را با امکان خرید و فروش و نگهداری بیت کوین آغاز خواهد کرد و احتمالا در آینده ارزهای دیجیتال بیشتری در این سرویس قابل استفاده خواهند بود.

در این خبر آمده است که هدف از ارائه ی این سرویس، ایجاد امکان متنوع ساختن دارایی ها و زمینه های سرمایه گزاری  برای مشتریان این بانک است.

سیستمی که امکان خرید و فروش و ذخیره ی بیت کوین را فراهم می آورد، با برنامه ی موبایلی این بانک یکپارچه شده است و کاربران می توانند عملکرد بیت کوین را در کنار سایر دارایی ها و سرمایه هایشان ببینند.

بنابراین، با ارائه ی این سرویس، این بانک امکان ادغام و ترکیب دارایی های سنتی و جدید را برای کاربران به ارمغان آورده است و این ها در یک سبد دارایی یکسان نگهداری خواهند شد.

در این برنامه ی موبایلی، امکان تبدیل بیت کوین به هر ارز دیگر مانند یورو و دلار وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، این سرویس تنها در سوئیس در دسترس است چرا که این کشور سیاست های شفافی را در راستای تنظیم و کنترل ارزهای دیجیتال، وضع و اجرا کرده است.

به اعتقاد برخی کارشناسان، این دسته از تصمیمات توسط بانک ها و سایر ارگان های مالی در به رسمیت شناختن تراکنش های ارزهای دیجیتال موجب بالا رفتن مقبولیت و استفاده از این رمز ارزها شده است و ممکن است در آینده ی نچندان دور، ارزهای دیجیتال تبدیل به یک روش مرسوم و کاملا پذیرفته شده در انجام پرداخت ها شوند. اگر چه از بین رفتن سایر ارزها مانند دلار و یورو دور از ذهن به نظر می رسد، اما کشورهایی مانند آمریکا از روند رو به رشد استفاده و اقبال مردم به ارزهای دیجیتال نگرانند. چرا که استفاده ی بیشتر از رمز ارزها به جای دلار آمریکا، موجب کاهش کنترل این کشور بر بازار های مالی دنیا خواهد شد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام