انباشت 6 میلیون دلار ارز شیبا توسط یک نهنگ اتریوم: پیشبینی آینده SHIB
اخبار ارز دیجیتال

انباشت 6 میلیون دلار ارز شیبا توسط یک نهنگ اتریوم: پیشبینی آینده SHIB

این روزها نهنگ های اتریوم در حال انباشت مداول ارز شیبا اینو هستند. به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، یک نهنگ اتریوم 271 میلیارد شیبا اینو (SHIB) را به عنوان بخشی از انباشت مداوم، به دارایی هایش افزود. این نهنگ حدوداً 6 میلیون دلار برای خرید این حجم شیبا اینو پرداخت کرده است.

توییت انباشت توکن شیبا اینو توسط نهنگ اتریوم

گفتنی است نرخ توکن سوزی Shiba Inu به طور ناگهانی افزایش یافته است و در 24 ساعت گذشته، بیش از 745 میلیون توکن سوزانده شده است. پس از سوزاندن این حجم شیبا، نرخ توکن سوزی شیبا به بیش از 6700 درصد افزایش یافت. این افزایش ناگهانی در پی معرفی یک پورتال توکن  سوزی از سوی توسعه دهندگان این ارز دیجیتال  اتفاق افتاد. شایان ذکر است توسعه دهندگان ارز شیبا اینو این پرتال توکن سوزی را برای کمک به جامعه ارزهای دیجیتال در سوزاندن توکن ها راه اندازی کرده است. در تلاش برای کاهش عرضه در گردش ارز شیبا اینو، توکن سوزی های SHIB در هفته های اخیر به موضوع داغ محافل کریپتو در توییتر و ردیت تبدیل شده است.

به گزارش شرکت نظارت بر دارایی های نهنگ های ارز دیجیتال ویل استتز (WhaleStats)، تعداد 208 نهنگ بزرگ در شبکه اتریوم، مدت کوتاهی پس از اینکه گزارش شد نرخ سوزاندن شیبا نزدیک به 6700 درصد افزایش یافته است، اقدام به خرید حجم عظیمی از این توکن کردند.

پس از این خرید گسترده، ویل استتز روز گذشته، خبر از بازگشت شیبا اینو به فهرست 100 ارز مورد علاقه نهنگ های اتریوم داد.

WhaleStats با اعلام این خبر افزود:

 ۱۰۰ نهنگ بزرگ شبکه اتریوم، در مجموع دارای 56 تریلیون توکن SHIB به ارزش حدودی یک میلیارد و 280 میلیون دلار هستند. این میزان توکن شیبا 14.47 درصد از کل دارایی دیجیتال این نهنگ ها را تشکیل می دهد.

پیش بینی قیمت شیبا در هفته آتی

در پی توکن سوزی های اخیر شیبا و خریدهای گسترده نهنگ های اتریوم، قیمت شیبا در 24 ساعت گذشته 3.53 درصد افزایش یافته است. روند صعودی و رشد قیمت برای این ارز در هفته آتی پیش بینی می شود.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام